Norrlandsträff

Nyss hemkommen från Umeå. Där jag, Emma, Rikard har varit på ett mycket trevligt möte
med region norr! Känns skönt att man har de omkring sig. Tack för ett mycket trevligt möte :)
Resan upp gick tillsammans med Jämtland, Anton och Emil. Härlig resa upp!

Viktigt att vi ser framåt och vi tillsammans samarbetar. Många bra saker kom upp och åter igen
tackar jag för erat stöd ni har visat mig idag och resten av Västernorrland :) Det värmer i mitt och hela distriktet
hjärta.
Nu ser jag framemot att flytta imorrn :)

ha det gött!

väl mött ute på gator och torg och säg vad ni tycker om budgeten som borgarna har lagt

//Susanne - ombudsman SSU Västernorrland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0